2e verslag van Passau naar schogel 42km - Reisverslag uit Schlögen, Oostenrijk van Rien-Emerens-Bep en Paul Esbach en van Raamsdonk - WaarBenJij.nu 2e verslag van Passau naar schogel 42km - Reisverslag uit Schlögen, Oostenrijk van Rien-Emerens-Bep en Paul Esbach en van Raamsdonk - WaarBenJij.nu

2e verslag van Passau naar schogel 42km

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Rien-Emerens-Bep en Paul

17 Juli 2016 | Oostenrijk, Schlögen

Lieve mensen,

Na een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt zijn we rond tien uur vertrokken voor een rondvaart op de Donau. het was even zoeken naar de juiste maar uiteindelijk hebben we de juiste boot gevonden. We kregen vanuit onze reisorganisatie deze rondreis over de Donau en de Inn.

Rond half twaalf zijn we op de fiets gestapt voor vandaag stond er 42 km op het programma. Het was een rit door alleen maar natuur en onderweg zijn we gestopt voor het bezichtigen van een krachtcentrale. DE stroming is daar enorm.

Onderweg (het was trouwens ideaal fietsweer zon en 22 graden) moesten we via het fietspontje naar de overkant daar kregen we onze eerste snaps. We hadden veel deining door het vrachtverkeer.

ROnd drie uur bereikten we ons hotel waar we erg gastvrij werden ontvangen. Na een drankje zijn we heerlijk het zwembad van het hotel ingegaan en na een heerlijk diner nog wat gewandeld langs de Donau.

Welterusten en tot morgen

• 17 Juli 2016 - 09:45

Phily En Peter:

Hee lieve mensen, klinkt allemaal relaxed. We wensen jullie een fijne fietsvakantie toe. Geniet ervan! We gaan jullie met plezier volgen. Fijne 3e dag, groetjes Phily en Peter

• 17 Juli 2016 - 10:31

Sonja Eenhoorn :

Nou jongelui het klinkt een stuk relaxter dan verleden jaar ,geniet er heerlijk van xx

• 17 Juli 2016 - 10:44

Harry En Sonja:

Hallo fietsers,

Dat zijn mooie afstanden voor een dag en ook nog in prachtige omgeving elke dag verzekerd van een hotel leuk hoor, fietsen jullie met een grote groep of gaan de mensen die met elkaar zijn apart en zien jullie in de hotels elkaar weer? groetjes ons en geniet er van.

• 17 Juli 2016 - 15:15

Hettie:

Beste luitjes,
    Met belangstelling lees ik jullie gezellige berichten. Vanmorgen heerlijk gelopen met Inge.
    Geniet van de natuur en op naar de volgende etappe. Groetjes Hettie

• 17 Juli 2016 - 20:03

Anneke R:

Ben een beetje jaloers !
    Geweldige ontspannen tocht .Fijn dat het weer zo meewerkt

• 17 Juli 2016 - 21:24

Arina:

Hallo luitjes
    Zo is het heerlijk vakantie vieren,lekker fietsen en genieten van de natuur en cultuur.
    En van de luxe hotel's ,we blijven uitkijken naar de belevenissen en verhalen.
    Goede reis morgen groetjes Cor en Arina

Rien-Emerens-Bep en Paul

Wij fietsen dit jaar van Passau naar Wenen een tocht van 350 kilometer, langs de rivier de Donau. Verleden jaar hebben we wat meer gefietst toen fietsen we van Zevenbergen naar Ehrwald in Oostenrijk 1100 kilometer zonder lekken banden. En een middag regen. Dit jaar doen we het iets anders, ook van de steden meer van genieten, meer afstappen, als je iets moois ziet. De hotels staan dit jaar wel vast, we hoeven na een lange rit soms van 80 kilometer niet meer naar een hotel te zoeken. We gaan er van genieten. Paul van Raamsdonk

Actief sinds 17 Juni 2016