Mijn 1e verslag vanuit Passau in Duitsland - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Rien-Emerens-Bep en Paul Esbach en van Raamsdonk - WaarBenJij.nu Mijn 1e verslag vanuit Passau in Duitsland - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Rien-Emerens-Bep en Paul Esbach en van Raamsdonk - WaarBenJij.nu

Mijn 1e verslag vanuit Passau in Duitsland

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Rien-Emerens-Bep en Paul

15 Juli 2016 | Duitsland, Passau

Lieve mensen,
Hier ons eerst verslag uit Duitsland , van morgen om 10.30 uur vertrokken vanuit Ehrwald in Oostenrijk met de auto en onze eigen fietsen zijn mee gegaan. Na een rit van 350 km met veel regen onderweg zijn we s'middags aangekomen in Passau. Het hotel met een toepasselijke naam " hotel PassaU" ligt midden in de stad aan de bahnhof. Het ziet er lux uit dus daar genieten we van, de auto's blijven er een week staan, dus die staan op een aparte parkeer plaats. In de stad hebben we op een terrasje lekker wat gedronken, het weer is opgeknapt en het zonnetje is lekker gaan schijnen.
We fietsen in 9 dagen van Passau naar Wenen het fietspad ligt langs de Douau, en we hebben er weer zin in s'avonds in het hotel lekker gegeten. Morgen ochtend varen we eerst met een boot op de Donau de fietsen gaan we, daarna een tocht van 47 km fietsen.

Met een lieve groet uit Passau van Emerens -Rien-Bep en Paul

• 15 Juli 2016 - 21:35

Jeanne Diepstraten:

Fijn dat jullie dit weer kunnen doen dit jaar
    geniet van elke dag Veel plezier allemaal liefs jeanne

• 15 Juli 2016 - 22:13

Tootje :

Leuk geniet ervan en hopelijk met droog weer en een zonnetje ! Groetjes uit Honselersdijk. Tootje en André.

• 15 Juli 2016 - 22:37

Jan En Rinthy:

Hallo fietsers,

Fijne fietsvakantie! Leuk dat we jullie weer kunnen volgen.

Groetjes van ons

• 15 Juli 2016 - 23:35

Sonja Eenhoorn:

Heel veel fietsplezier en geniet van al het moois,ik zal weer met smart wachten op jullie avonturen,toy toy toy

• 16 Juli 2016 - 10:08

Els Naber:

Ik wens jullie een hele fijne fietsvakantie. Geniet ervan! Groetjes uit Zundert, Els Naber

• 16 Juli 2016 - 11:08

Harry En Sonja:

Leuk om jullie weer te kunnen volgen, we wensen jullie veel fiets plezier groetjes ons

• 16 Juli 2016 - 12:19

Lisanne:

Lieve fietsers, heel veel fietsplezier toegewenst. Maak er een mooi weekje van. Liefs vanuit Rotterdam

• 16 Juli 2016 - 16:51

Trudy:

Dag luitjes, hierbij wens ik jullie veel geniet plezier toe met z'n allen!!

Verslag uit: Duitsland, Passau

Rien-Emerens-Bep en Paul

Wij fietsen dit jaar van Passau naar Wenen een tocht van 350 kilometer, langs de rivier de Donau. Verleden jaar hebben we wat meer gefietst toen fietsen we van Zevenbergen naar Ehrwald in Oostenrijk 1100 kilometer zonder lekken banden. En een middag regen. Dit jaar doen we het iets anders, ook van de steden meer van genieten, meer afstappen, als je iets moois ziet. De hotels staan dit jaar wel vast, we hoeven na een lange rit soms van 80 kilometer niet meer naar een hotel te zoeken. We gaan er van genieten. Paul van Raamsdonk

Actief sinds 17 Juni 2016